Rande v Prahe, Opatová 4.5.2024

Včera sme sa zúčastnili celoslovenského nácviku skladby Rande v Prahe, s ktorou vystúpime na XVII. Všesokolskom zlete v Prahe. Futbalisti v Opatovej boli tak hodní a zapožičali nám svoj futbalový štadión. To si aj tak myslím, že nevedeli do čoho idú a v akom stave im necháme trávnik :o). Ráno sme sa zišli všetky z celého Slovenska, ešte vtedy povieval vietor, ale o hodinu už začalo Slnko pekne pripekať, takže sme sa mohli aj opalovať. Postupne sme začali opakovať prvú…

Dnes sme využili tak krásny deň na turistiku. Vybrali sme si Čupy v Bielych Karpatoch, ktoré sú 576m n.m. a je to najvyšší bod skalického okresu. Štart sme mali u kúpaliska v Zlatníckej doline. Zišlo sa nás osem plus dvaja hafani. Vyrazili sme po žltej turistickej značke, pretože ako hovorím, žltá je za odmenu a my sme boli hodné. Na trailoch boli akurát dvaja cyklisti inak sme nestretli nikoho. Na Kamennej búde sme sa nezastavovali, kedže dnes bola zatvorená. Mierili…

Ahojte športovci! V sobotu 27.4.2024 poriadame výšlap na Čupy v Zlatníckej doline. Ak by ste mali čas a chuť sa prejsť jarným lesom tak ste vítaní. Plánujeme cca 11km okruh vychádzkovým tempom. Trasu dohodneme na mieste, ale predbežne je plán po modrej a červenej cez Krížnicu až na Čupy a naspäť po žltej s prestávkou na KAMENNÁ BÚDA . Chalani tam síce nebudú, ale môžeme zjesť vlastné zásoby. Zraz je o 10.00 u kúpaliska v Zlatníckej doline. Tešia sa na…

Včera, 13.4.2024 sme sa zúčastnili Behu Šaštínskymi bormi – ja, Vlasta, Lucka a Maruška sme išli nordic walking a Maťa bežala. Bola to 5km trasa, a musím sa teda opakovať, ale tie borovicové lesy sú bezkonkurenčné. Určite tu nie sme naposledy. Viac fotiek nájdete v galérii na rajčeti https://www.rajce.idnes.cz/sokolholic/album/beh-sastinskymi-bormi-nordic-walking-sastin-straze-13-4-2024

Prečo venovať 2% z daní práve nám?

Náš športový klub Sokol Holíč sa venuje pohybu, cvičeniu, športovým aktivitám pre verejnosť. V roku 2023 sme rozbehli pravidelný nordic walking pre verejnosť, takisto sme začali s nácvikmi na XVII. Všesokolský zlet v Prahe. Tento rok sa ho zúčastní rekordný počet za naše mesto – 19 cvičeniek. Pravidelne cvičíme aj Flowin. Našich športových akcií, ktoré nájdete na www.sokolholic.sk alebo uverejnených na sociálnych sieťach aj v spolupráci s Mestom Holíč, sa môžete zúčastniť a rovnako aj podporiť vašimi 2%. Je to pre zdravú…

Milé dámy, milí športoví priaznivci, vážení podporovatelia našej organizácie, dovoľte mi popriať Vám príjemné prežitie vianočných sviatkov v kruhu najbližších v zdraví a pokoji a do nového roku zaželať všetko dobré, nech je úspešný vo všetkých smeroch a plný zdravia a športových príležitostí. V starom roku sa s Vami lúčim fotkou z poslednej sokolskej akcie – nordic walkingu. Bibiána Pašková

Nordic walking s vianočnou atmosférou 16.12.2023 o 10.00hod

Pred Vianocami pre Vás pripravujeme spoločnú nordic walking prechádzku. Stretnutie bude v zámku (na nádvorí u zámockej kaviarne). Spoločne privítame záujemcov o vychádzku, stručne zoznámime s nordic walkingom a vyjdeme smer kostolík sv. Margity. (Podľa možností a zdatnosti účastníkov prispôsobíme dĺžku trasy a rýchlosť). Nordic walking bude pre členov a aj pre širokú verejnosť, pre „malých i veľkých“ s palicami aj bez ;-). Podrobnosti Vám dáme neskôr. Tešíme sa na športovo strávené dopoludnie.

POZVÁNKA NA NORDIC WALKING PRECHÁDZKU – 9.10.23 o 16.30

PODVEČERNÁ NORDIC WALKING PRECHÁDZKA aj pre verejnosť – 9. 10. 2023 o 16.30 Ahojte športovci, ďalšia podvečerná prechádzka bude v pondelok 9.10. o 16.30. Stretnutie bude tak ako ste zvyknutí v Bažantnici u zadného mosta za holíčskym zámkom. Prechádzka bude trvať cca 1hod. A pripomínam, že prechádzky sa môže zúčastniť aj nečlen sokola. Takže naozaj všetci ste vítaní. Trochu sa nám ochladilo, ale nám to nevadí. Počítajte, že budeme walkingovať aj cez zimu . Krásny víkend prajem všetkým Lenka

POZVÁNKA NA NORDIC WALKING PRECHÁDZKU – 27.9.23 o 08.30

POZVÁNKA NA NORDIC WALKING PRECHÁDZKU – 27.9.23 o 08.30 Ahojte športovci, sme veľmi radi, že ste sa včera pripojili k nám a mohli sme sa prejsť. Ďalšia vychádzka bude v stredu o 08.30. Ak máte chuť prídite. Vy, čo vám to teraz nevychádza, nezúfajte, pridáme aj podvečerné spoločné nordic walking prechádzky. ******************************************* Nordic walking je skvelý spôsob, ako si zlepšiť kondíciu, posilniť svaly a užiť si prírodu. Na prechádzku nepotrebuješ žiadne špeciálne vybavenie, len pohodlné oblečenie, pevnú obuv a dve…

POZVÁNKA NA NORDIC WALKING PRECHÁDZKU – 25.9.23 o 09.30 Ahojte športovci, Pozývame vás na nenáročnú nordic walking prechádzku. Nordic walking je skvelý spôsob, ako si zlepšiť kondíciu, posilniť svaly a užiť si prírodu. Na prechádzku nepotrebuješ žiadne špeciálne vybavenie, len pohodlné oblečenie, pevnú obuv a dve palice na nordic walking. Trasa je vhodná aj pre začiatočníkov, pretože je rovinatá. Pôjdeme smerom na Margitu. V prípade záujmu členom sokola požičiame nordic walking palice. Môžete sa tešiť na príjemnú spoločnosť a dobrú…